سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























میزکار من

این چند وقت بحث یک خانم متهم ایرانی بسیار داغ شده به طرزی که آقای سارکوزی و خانم کلینتون از خور و خواب فتاده و بسی دل نگران این خانم اند...... از آنجایی که ما بسیار دوستدار این دو عزیز هستیم می خواهیم آنها را از دل نگرانی خارج کنیم

و اما راجع به این خانم متهم که در خواب شبش هم نمی دید اگر این جرم ها را انجام دهد این قدر نزد غربی ها عزیز می شود..... طبق آمار چندین رسانه ی معتبر خانم سکینه ی محمدی متهم به زنای محصنه در قید حیات و بعد از مرگ شوهرش می باشد...در خصوص فوت شوهرش: ایشان همسر عزیزتر از جانش را بی هوش میکند و با اتصال برق به بدنش او را راهی دیار حق میکند و جسد بی جان در حمام یافت می شود....این خانم محترم حالا منتظر سنگسار است ولی برخی دوستان اسلام شناس که در عمر گرامی شان یکبار هم قرآن را تورق نفرموده اند می فرمایند خانم محمدی می خواهد توبه کند و یابعضی مددکاران اجتماعی فرموده اند که شاید شوهرش او را خیلی اذیت میکرده پس اشکالی نداشته ......خلاصه در غرب هم دوستداران این خانم از جمله دو بزرگواری که ابتدای متن نامشان را ذکر کردم بسیار سروصدا به را انداخته اند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود و چرا می خواهید این خانم طفلک را سنگسار کنید؟؟؟

راستش را بخواهید دیگر حالم از این کلمه ی حقوق بشر ساختگی بهم می خورد از بس که مصادیق عینی رعایت حقوق بشر را در کشتار غزه و فلسطین و عراق و..... در قرآن سوزی و ........دیدم. مثل اینکه  تلویزیون خانه ی آقای سارکوزی کشتار اطفال بی گناه غزه و افغانستان را نشان نمی دهد که تنها دغدغه ی او سکینه ی محمدی شده و گفته که این خانم- خواهر همه ی ماست و می خواهند روزی را به عنوان روز سکینه ی محمدی تعیین کنند . کجا تشریف داشتند این مدعیان حقوق بشر آن روزی که ما36000 شهید دانش آموز دادیم؟؟ و هنوز اجساد پرپر شده ی جوانانمان را از زیر خروارها خاک حقوق بشر بیرون می کشیم خاک بر سر این حقوق بشر ساختگی!!!و همه ی طرفداران بی بصیرتش.... خلاصه این قصه ها تکراری شده ....م..................ا ت.....................ا آخ......................ر ایستاده ایم!! فهمیدین؟؟

باران- شهریور 89


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:47 عصر توسط فاطمه کنعانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak