• وبلاگ : ميزكار من
  • يادداشت : گفتند مطهري افغاني بوده بوده واستاد خوبي نداشته
  • نظرات : 3 خصوصي ، 30 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    سلام
    من به خاطر عدم اطلاع از جزيئات جلسه اظهار نظر نميکنم
    ولي در خصوص کساني که يک عمر در حوزه ...خنثي بوده اند و کله هايشان فقط در لابلاي کتب گير کرده!! و براي دين تا طرقبه نرفته اند و در گوشه ي حجره خزيده اند... و دارن ميپوسن! کوچکتر از آنند که مقام عظماي مطهري را که علاوه بر استادي !! و عمري مبارزه و از همه مهمتر مقام شهيد !! را خدشه وارد کنند
    الحق که علم بي تهذيب حجاب اکبر است
    پاسخ

    صحيح مي فرماييد اين درد مشترک است متشکر از حضورتان
    من معلمي را مي ستايم که به من انديشيدن را بياموزد نه انديشه ها را...

    باز هم در دل جنون آغاز شد / زخم ميدانهاي مين ابراز شد

    باز هم مجنون ليلايي شديم / بعد عمري باز شيدايي شديم . . .

    ياد و خاطره شهيدان گرامي باد

    هفته دفاع مقدس گرامي باد

    سلام دوست عزيز!

    غم نديدن تو شعر تازه ساخت ...

    خوشحال مي شم بهم سر بزني

    منتظر نظرت هستم ...

    ممنون


    سلام. شهيد مطهري حقيقتا نابغه قرن بود

    شب قدر است بيا قدر بدانيم کمي

    خانه دل ز گناهان بتکانيم کمي

    شعله افتاده به ملک دلم از فرط گناه

    دوست را از دل اين شعله بخوانيم کمي . . .

    التماس دعا.


    بوي رمضان و مقدمش بوسيدم

    در رهگذرش طبق طبق گل چيدم

    من با چه زبان شکر بگويم که به چشم

    يکبار دگر ماه خدا را را ديدم

    در آغاز اين ماه مبارک ضمن طلب حلاليت محتاج دعاي خالصانه تان هستم

    عجيبه نبايد ساکت مي‌موندن. اساتيد شهيد مطهري که مشخصه کيا بودن. اگر هم نقدي به ايشون داشتن بايد موردي بيانات ايشونو نقد مي‌کردن نه شخصيتشونو.
    پيشنهاد مي‌کنم جلسه‌اي توي همون حسينيه ترتيب بدين و همون آقايون رو به مناظره بکشونين.

    سلام.نمي دانم آن فضاي حاکم برجلسه، سياسي بوده است يا علمي!؟ به هرحال لازم است سه مطلب از يکديگر تفکيک گردد: اول در مورد استاد شهيد حضرت آيت الله مطهري رضوان الله تعالي عليه که حضرت امام راحل بدون استثنا همه ي آثار ايشان را تأييد فرمودند و حضرت امام خامنه اي مدظله العالي نيز آثار آن بزرگوار را مبناي تفکر انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي دانستند.هرکس به شهيد مطهري اهانت کند ، خود را در مظان نقصان عقل قرار داده است.نکته دوم در مورد فلسفه اسلامي بايد گفت: علماي اسلام با شناخت دقيقي که از منشأ و مبدأ آن داشتند، اين رشته را در خدمت تعاليم و آموزه هاي دين اسلام قرار دادند که کارشان بسيار ارزشمند است.نکته سوم در مورد خود فلسفه به طور اعم است که مبدأ اصلي آن روم و يونان است که چون عقل خودبنياد بشر را جايگزين اراده و مشيّت الهي کردند، سرتا پاي آن اشکال و مصداق عيني کفر و الحاد است.و اميدواريم منتقدان فلسفه در حسينيه...مشهد مورد سوم را در معرض نقد و تهاجم خود قرار داده باشند.چنانچه طلبه ها هم سکوت کرده اند از اين باب است که فلسفه قابل دفاع نيست ، همان طور که اگر در مورد علوم مورد سفارش ائمّه طاهرين عليهم السلام سخني گفته مي شد يقيناً دفاع مي کردند.فکر مي کنم ائمه در مورد انواع جهان بيني ها نقد و نظر دارند ولي در مورد فلسفه تشويقي نکرده باشند و فلاسفه مسلمان اين شيوه ي تفکر را در خدمت توحيد قرار دادند.پيشنهاد مي کنم اين خبر حسينيه را به يک حلقه بحث و تبادل نظر تبديل کنيد. موفق باشيد!

    تصوير شهيدان محمد و ابراهيم هاشمي

    شهيد زنده است

    و بپاس خون شهيدان که قلب گرمشان در آسمان شهر به خون نشست ،

    شهيدان پيام خويش را سرخ سرخ بر سينه هاي ما نگاشتند ،

    و قلب هاي لبريز از عشق و صداقتشان را کريمانه ارزاني داشتند ...

    منتظر حضور گرم شما هستيم « ياعلي »

    سخن آخر اينکه: استاد خوبم مطهري عزيز! در قيامت که مدادعلما بر خون شهدا برتري يافت شما که هردو را دارا هستي ما را شفاعت کن.
    استاد عزيزم مطهري جان! فراموش نميکنم زماني را که از استادت خميني کبير ياد ميکردي چگونه اشک ميريختي وميگفتي قلبم درد ميگيرد وقتي نام اين عزيز را به زبان مي آورم وعظمتش را به خاطر مي آورم.
    فرازي از پيام امام به مناسبت شهادت ايشان:...
    مطهري که در طهارت روح وقوت ايمان وقدرت بيان کم نظير بود رفت... لکن بدخواهان بدانند که با رفتن او شخصيت اسلامي و علمي و فلسفي اش نمي رود.
    به نظر من حالا که استاد مطهري کاملا" شناخته شده است هر کس بخواهد خودش را خراب کند يا زير سوال ببرد از استاد بزرگي چون مطهري بد ميگويد.آهاي آقاي ..... هرکي هستي !!!!کاش پيام امام خميني عزيز را که پشت تمام کتابهاي استاد هست براي يکبار هم که شده بادقت بخواني..
    خداراشکر که مردم فهيم ما با ارشادات مقام معظم رهبري نهضت خواندن آثار استاد را شروع کرده اند. دبيرخانه ي بينش مطهر با چاپ آثار استاد و راهنماي خواندن آنها از آسان به سخت اين کار را به عهده گرفته ...از خداوند متعال آرزوي توفيق خواندن آثار استاد مطهري را داريم چون ما را بيمه ميکندوبصيرت اسلامي به ما ميدهد.
       1   2      >